Przejdź do głównej zawartości

intro.webp slowem_wstepu.webp

Pragniemy serdecznie podziękować za Wasze wyraźne zainteresowanie projektem!
Naszym priorytetem jest zapewnienie Wam przyjemnej, intuicyjnej oraz przede wszystkim długotrwałej rozgrywki, stawiając nacisk na klasyczne elementy, dostosowane do 2023 roku.
Niniejsza prezentacja ma na celu przedstawienie kluczowych elementów oraz udogodnień, które czekają Was na serwerze.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z czym kojarzy się Senthia

point.png Przyjemna rozgrywka
point.png Potężne bitwy na spotach oraz legendach
point.png Masa przeprowadzonych pojedynków
point.png Mnóstwo rywalizacji ekip

Możecie nam wierzyć, tego wszystkiego z pewnością nie zabraknie na najnowszej odsłonie!
Zapraszamy Was również już teraz na nasze Social Media, przyciski do nich przekierowujące znajdziecie poniżej.

discord.png facebook.png strona.png

Zapraszamy do zgłębienia tego, co specjalnie dla Was przygotowaliśmy.
Życzymy przyjemnej lektury oraz niezapomnianych chwil spędzonych na serwerze Senthia!

spacer_3.webp
start_serwera.webp

Start serwera odbędzie się 11 listopada 2023r.

spacer_1.webp
podstawowe_informacje.webp
Typ serwera: Easy
Maksymalny poziom: 250
Bonus 6/7: Tak
Punkty Statystyk: 175
Maksymalny stack: 5000
Królestwa: Jinno & Shinsoo
Szansa na ulepszenie ekwipunku PVP: 100%
Szansa na ulepszenie ekwipunku EXP: 100%
spacer_2.webp
optymalizacja.webp
optymalizajca.webp
point.png Znacząco zoptymalizowano modele sklepów offline
point.png Teleportacja oraz zmiana kanału została przyspieszona
point.png Zoptymalizowano obiekty na wszystkich lokacjach
point.png Zoptymalizowano wszystkie modele
point.png Zmniejszono spadki FPS występujące w miejscach cechującymi się dużą ilością graczy
point.png Poprawiono renderowanie tekstu
point.png Zaktualizowano obsługę DirectX9
point.png Wsparcie dysków SSD
point.png Przyspieszono zmianę ekranów startowych
point.png Wyeliminowano laga występującego przy pojawieniu się innego gracza
point.png Wyeliminowano laga występującego przy otwieraniu wielu szkatułek
point.png Wyeliminowano laga występującego przy wsiadaniu na wierzchowca
spacer_4.webp
panel_boczny.webp

Dla bardziej płynnego przebiegu Waszej rozgrywki, przygotowaliśmy aż 20 przycisków wbudowanych w okno ekwipunku.
Dodatkowo nieco niżej umieściliśmy przycisk do panelu wszystkich dostępnych na serwerze misji, który z miłą chęcią
przedstawimy Wam w dalszej części prezentacji.
Pełną listę dostępnych przycisków Panelu Bocznego znajdziecie poniżej.

panel_boczny.webp spacer_3.webp
rozgrywka.webp
doswiadczenie.webp

Jeśli chodzi o zdobywanie doświadczenia na serwerze, dostosowaliśmy je, aby było ono przyjemne, dostosowane do typu serwera, oraz nie stanowiło większości czasu spędzonego na postaci w celu jej rozwinięcia.

ramka2.webp

Dostępne możliwości przyspieszenia zdobywania doświadczenia:

tabela_pd2.webp
spacer_2.webp
zdobywanie_przedmiotow.webp

Nie od dziś wiadomo, że zdobywanie przedmiotów jest podstawowym elementem gry. Podjęliśmy decyzję o całkowitym wyeliminowaniu zbędnego lootu, który nie przynosił wartości dla nikogo. Zamiast tego, skoncentrowaliśmy się na podniesieniu atrakcyjności przedmiotów, które zdobyć możecie już od pierwszych lokacji.

drop_przedmiotow2.webp

Dostępne możliwości zwiększenia szansy na pomyślny drop przedmiotów:
tabela_drop.webp spacer_2.webp
waluty.webp
Na serwerze, podstawową walutą są money.png Yangi.
Pozyskać je możemy z większości potworów, różnicą jest jedynie zdobywana ilość.
Poza dropem yang wprost do naszego ekwipunku, zdobyć możemy również Sztabki.

sztabki.webp
drop_przedmiotow.webp

Ponadto w celu ułatwienia handlu na serwerze, dodaliśmy możliwość dynamicznej zamiany walut - Yang na Bryłki Złota i na odwrót,
wystarczy kliknąć lpm.webp na daną walutę.

Dostępne możliwości zwiększenia szansy na pomyślny drop yang:

tabela_yang.webp
spacer_4.webp
punkty_osiagniec.webp

W zamian za walkę z potworami, bossami oraz metinami w świecie Senthii,
gracz wynagradzany jest po.webp Punktami Osiągnięć, które może przeznaczyć na zakupy w Sklepie Osiągnięć. sklep_osiagniec.webp
spacer_3.webp
ekwipunek_startowy.webp

Dla zapewnienia każdemu z Was jak najlepszego startu, zdecydowaliśmy, że chwilę po dołączeniu do świata Senthii, każdy gracz dostosowane do początkowej rozgrywki przedmioty. eq_startowe.webp
Wasz ekwipunek zostanie uzupełniony o:
point.png W pełni wybonowany ekwipunek dla Twojej klasy postaci
point.png Nieskończoną Czerowną & Niebieską Miksturę
point.png Nieskończoną Zieloną & Fioletową Miksturę
point.png Nieskończoną Pelerynę Męstwa
point.png Magiczny Metal, Dodanie oraz Zmianę Bonusów
point.png Podstawowe dopalacze

spacer_3.webp
skrzynia_serwerowa.webp

W celu dostarczenia Wam najpotrzebniejszych przedmiotów na początku Waszej rozgrywki
oraz podczas jej trwania, dodaliśmy do dropu Skrzynię Senthii, która zawiera następujące przedmioty:
skrzynia_serwerowa.webp
spacer_3.webp
nagrody_za_top.webp

Aby wynagrodzić najlepszych graczy którzy jako pierwsi osiągną maksymalny poziom na Senthii, postanowiliśmy wręczyć im nagrody w postaci przedmiotów ItemShop na stałe, a także pokaźnych ilości Smoczych Monet.
spacer_1.webp
Nagrodzone zostaną 4 osoby:
Pierwszy Wojownik, który osiągnie 250 poziom, otrzyma od nas wybrany przez siebie set ItemShop oraz Smocze Monety o wartości 400zł.
Pierwszy Ninja, który osiągnie 250 poziom, otrzyma od nas wybrany przez siebie set ItemShop oraz Smocze Monety o wartości 400zł.
Pierwszy Sura, który osiągnie 250 poziom, otrzyma od nas wybrany przez siebie set ItemShop oraz Smocze Monety o wartości 400zł.
Pierwszy Szaman, który osiągnie 250 poziom, otrzyma od nas wybrany przez siebie set ItemShop oraz Smocze Monety o wartości 400zł.

W skład setu, który topowy gracz będzie miał możliwość wybrać wchodzi:

point.png Fryzurę
point.png Kostium
point.png Nakładkę na broń
point.png Efekt świecenia do broni
point.png Efekt świecenia do zbroi
spacer_3.webp
bonusy_podstawowe.webp

Jeśli chodzi o wartości bonusów oraz ich szansę na wejście do danego przedmiotu, zostały one przez nas
dostosowane tak, aby ich mixowanie było szybkie i przyjemne.
Wyeliminowaliśmy zupełnie nieprzydatne bonusy, w związku z czym szansa na uzyskanie kluczowego bonusu, została zwiększona.

bonusy1_5.png
spacer_3.webp
bonusy_6_7.webp

Na serwerze istnieje możliwość uzupełnienia naszego ekwipunku o bonusy 6-7,
wybraliśmy wyłącznie te, których posiadanie pozwoli Wam odczuć zmianę na postaci.
Na Senthii nie znajdziecie natomiast klasowych bonusów 6-7.

bonusy6_7.webp
spacer_3.webp
8bonus.webp

Na serwerze będzie istniała możliwość dodania 8 bonusu, natomiast będzie to możliwe tylko w przypadku Broni oraz Zbroi.
Dodania 8 bonusu można wytworzyć u Seon-Pyeong'a w Pierwszym Mieście,
wymieniając Szkatułka_Wodza_Orków.webp Szkat. Umarłego Rozpruwacza oraz Szkatułka_Wodza_Orków.webp Niebieskiej Śmierci.

31197.webp 31210.webp

Maksymalne wartości bonusów jakie jesteśmy w stanie zdobyć w naszych przedmiotach to:

tabelka_8bonus.webp
spacer_3.webp
dopalacze_belka.webp

Na serwerze dostępne są podstawowe dopalacze, które zdobyć można u Handlarki Różności oraz ze Skrzynii Senthii.
Okno wszystkich dostępnych aktualnie dopalaczy, znajduje się pod przyciskiem dopalacze.webp w Panelu Bocznym ekwipunku.

tabela_dopalacze.webp
spacer_3.webp
bonus_switcher.webp

Bonus switcher na serwerze został znacząco przyspieszony, jego prędkość osiąga aż 1000 zmian bonusów na sekundę, co w połączeniu z ograniczoną ilością bonusów na serwerze oraz usunięciem niepełnych ich wartości sprawi, że bonowanie będzie szybkie i przyjemne.

Dodatkowo o czym warto wspomnieć, w zupełności naprawiony został błąd z “przeskakiwaniem” bonusów.
Okno Bonus Switchera dostępne jest pod przyciskiem bsa.webp
bonus_switcherr.webp
spacer_3.webp
powiadomienia.webp
powiadomienie.gif

W trosce o to, aby nic nie umknęło Waszej uwadze, postanowiliśmy dodać na serwer System Powiadomień, będą one informować Was chociażby o:

point.png Pomyślnym wymieszanie przedmiotu w BS
point.png Upłynięciu czasu dopalaczy point.png Sprzedaży przedmiotu z naszego Sklepu Offline
point.png Zbliżeniu się do zamknięcia naszego Sklepu Offline
point.png Możliwości wykonania kolejnej misji
point.png Ukończeniu czasu trwania przedmiotów
point.png Możliwości odebrania przedmiotu z Battle-Pass’a
point.png Upływie bonusów czasowych
point.png Ukończeniu czasu bonusów w przedmiotach z ItemShopu
spacer_4.webp
auto_buff.webp

Na samym początku rozgrywki, poza podstawowym ekwipunkiem otrzymacie dodatkowo towarzysza w postaci przywołania Auto-Buffa.
Ma on za zadanie dzielnie wspierać Was w walce z potworami oraz innymi graczami.
Rzecz jasna mamy świadomość, że nie wszystkim może odpowiadać podążanie za nami “dodatkowej postaci”.
W związku z tym udostępniliśmy Wam możliwość ukrycia naszego Towarzysza.
Okno Autobuffa dostępne jest pod przyciskiem autobuff.webp w Panelu Bocznym.
spacer_2.webp
auto_buff.webp

Istnieje możliwość wyposażenia naszego Towarzysza w specjalny ekwipunek.
Zakupić go można w Sklepie Osiągnięć za Punkty Osiągnięć.
Do ulepszania ekwipunku naszego Towarzysza będziemy potrzebować 30623.webp Księgę Towarzysza, którą zdobyć możemy ze wszystkich Władców.

autobuff_bron.webp autobuff_zbroja.webp autobuff_tarcza.webp autobuff_helm.webp autobuff_buty.webp autobuff_naszyjnik.webp autobuff_kolczyki.webp

Natomiast drugą stroną medalu rozwoju Towarzysza, są jego umiejętności pasywne, któych wartość stanowi 75% wartości rzeczywistej postaci Szamana, dysponującego skillem oraz ilością inteligencji na tym samym poziomie.
skille_aktywne_autobuff1.png skille_autobuff.webp
spacer_2.webp
Istnieje również możliwość personalizowania wyglądu zewnętrznego naszego Towarzysza w sposób, jaki tylko zechcecie.
Gotowe pakiety kostiumowe są możliwe do zdobycia w ItemShopie i nie tylko.

auto_buff_kostiumy.webp

dodatkowy_ekwipunek.webp

Rzecz jasna na serwer dodany został również Dodatkowy Ekwipunek, dostępny do niego znajduje się w Panelu Bocznym dodatkowe_eq.webp
Pozwoli on Wam nieco odciążyć magazyny naszego podstawowego ekwipunku.

depo.gif

Podzielony on został na 4 kategorie, każda z nich dysponuje 90 slotami na:

point.png Ulepszacze
point.png Dopalacze i Przedmioty Systemowe point.png Przepustki i Przedmioty Misji
point.png Skrzynie i Kamienie Dusz

spacer_3.webp
teleportacja.webp

Zdecydowaliśmy się na zrezygnowanie z klasycznej mapy teleportacji, na której nazwy lokacji były rozrzucone zupełnie nieintuicyjnie.
Wychodzimy do was z przyjemnym panelem w postaci skategoryzowanych list z lokacjami, które mamy nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

Panel wyposażony jest w:
point.png Listę wszystkich map dostępnych na serwerze
point.png Kategorie oddzielające mapy
point.png Informację o działającym bonusie na danej mapie
point.png Informację o wymaganym poziomie
point.png Informację o ilości występujących na Metinów oraz Bossów

panel_tp.webp
W powyższym panelu istnieje również możliwość teleportacji na inne dodatkowe koordynaty z danej mapy.
Zabieg ten ma na celu rozporszyć duże skupiska graczy w określonych miejscach.

przyciski_okno_tp.webp
spacer_3.webp
podstawowe_lokacje.webp
miasta_pierwsze.webp jinom1.webp
shinsom1.webp
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Cierpienia, 10x Metin Walki, 10x Metin Bitwy
Bossy dostępne na mapie: 10x Lykos
spacer_3.webp
miasta_drugie.webp j2.webp
sh2.webp
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Czerni, 10x Metin Ciemności, 10x Metin Zazdrości
Bossy dostępne na mapie: 10x Best. Kapitan
spacer_3.webp
dolina_orkow.webp dolina.webp
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Duszy, 10x Metin Cienia
Bossy dostępne na mapie: 6x Wódz Orków
spacer_3.webp
pustynia_yongbi.webp pustynia.webp
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Duszy, 10x Metin Cienia, 10x Metin Twardości
Bossy dostępne na mapie: 6x Olbrzymi Żółw
spacer_3.webp
gora_sohan.webp sohan.webp
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Diabła, 10x Metin Śmierci
Bossy dostępne na mapie: 6x Dziewięć Ogonów
spacer_3.webp
czerwony_las.webp redlas.webp
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Tu-Young, 10x Metin Jeon-Un
Bossy dostępne na mapie: 6x Pradrzewiec
spacer_3.webp
loch_pajakow.webp lochpajakow.webp
Metiny dostępne na mapie: 6x Jajo Pająków
Bossy dostępne na mapie: 6x Królowa Pająków
spacer_4.webp
wykrywacz_respow.webp

W celu ułatwienia rozgrywki, dodany został specjalny Panel Teleportacji, który pozwala na teleportację bezpośrednio pod Metina lub Bossa.
Dostęp do Panelu znajduje się pod przyciskiem wykrywacz.webp
Dodatkowo wyposażony on został w podgląd czy dana instancja została już pokonana, abyście nie musieli tracić czasu na sprawdzanie czy inny gracz przypadkiem Was już nie uprzedził.

Dostęp do Wykrywacza jest natomiast ograniczony na Kanale Globalnym tj. M1 & M2.
wykyrwacz_respow.webp
Dostęp do tego Panelu jest bowiem ograniczony, możliwość jego odblokowania będzie miała miejsce za pośrednictwem
VIP, konkursów, Battle-Pass’a, oraz w ramach nagród za czynności wykonanych w grze.

Dodatkowo dodaliśmy specjalne oznaczenia Metinów oraz Bossów na Minimapie.

spacer_2.webp
Dodatkowo w celu zwiększenia rywalizacji na serwerze, postanowiliśmy stworzyć pojedyncze spoty, na których będziecie mogli
spotkać resp Metina oraz Bossa jednocześnie.

metek_boss_na_spocie.webp
spacer_4.webp
expowiska.webp
grota_wygnancow_v2.webp
g2.webp
Mapa dostępna od poziomu: 75
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Sung-Ma
Bossy dostępne na mapie: 10x Generał Yonhgan
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: biala_perla.png niebieska_perla.png krwawa_perla.png malz.png Broszura_Szermierki.webp
spacer_3.webp
grota_wygnancow_v3.webp g3.webp
Mapa dostępna od poziomu: 100
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Gao-Lin
Bossy dostępne na mapie: 10x Generał Yonhgan
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: biala_perla.png niebieska_perla.png krwawa_perla.png malz.png Broszura_Szermierki.webp
spacer_3.webp
grota_wygnancow_v4.webp g4.webp
Mapa dostępna od poziomu: 120
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Xu-Mong
Bossy dostępne na mapie: 10x Generał Yonhgan
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: biala_perla.png niebieska_perla.png krwawa_perla.png malz.png Broszura_Szermierki.webp
spacer_3.webp
mroczna_krypta_v1.webp d1.webp
Mapa dostępna od poziomu: 140
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Upiorów
Bossy dostępne na mapie: 10x Upiorne Widmo
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: 31257.webp 34031.webp
spacer_3.webp
mroczna_krypta_v2.webp d2.webp
Mapa dostępna od poziomu: 160
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Mroku
Bossy dostępne na mapie: 10x Mroczny Kapitan
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: 30657.webp 31113.webp
spacer_3.webp
mroczna_krypta_v3.webp d3.webp
Mapa dostępna od poziomu: 180
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Podziemii
Bossy dostępne na mapie: 10x Podziemny Czarodziej
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: 31118.webp 31052.webp
spacer_3.webp
mroczna_krypta_v4.webp d4.webp
Mapa dostępna od poziomu: 200
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Krwii
Bossy dostępne na mapie: 10x Krwiożercza Harpia
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: 31006.webp 31039.webp
spacer_3.webp
mroczna_krypta_v5.webp d5.webp
Mapa dostępna od poziomu: 220
Metiny dostępne na mapie: 10x Metin Brutalnych
Bossy dostępne na mapie: 10x Brutalna Bestia
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: 31077.webp 31081.webp
spacer_4 .webp
panel_dungeonow.webp

Aby ułatwić oraz zwiększyć wygodę uczęszczania na wyprawy, dodany został Panel Dungeonów.
Dzięki niemu będziemy mogli szybko przenieść się na daną wyprawę, wystarczy że użyjemy: ikona_dungów.gif
panel_dung.webp
Panel Dungeonów wyposażony został w liczne udogodnienia w postaci:

point.png Licznik ukończonych Dungeonów
point.png Informacja o wymaganym poziomie, przepustce oraz opłacie
point.png Bonus działający na Wyprawę
point.png Nasz najlepszy czas na danym Dungeonie
point.png Informacja o czasie oczekiwania do kolejnego wejścia na Dungeon time.png
point.png Możliwość ponownego rozpoczęcia dungeonu, chwilę po zakończeniu poprzedniego

Ponadto w przypadku gracz po ukończonej wyprawie zdecyduje się udać na kolejną, będzie mógł to zrobić za pomocą przycisku, który automatycznie pojawi się w miejscu minimapy, po ukończeniu wyprawy. spacer_4.webp
dungeony.webp
wieza_demonow.webp shadowtower.webp
Wyprawa dostępna od poziomu: 40
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagana przepustka: przepustka_dt.webp
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: esencja_cienia.webp czaszka_diabla.webp
spacer_3.webp
komnata_baronowny.webp baronka.webp
Wyprawa dostępna od poziomu: 75
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagana przepustka: przepustka_baronka.webp
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: jad.webp
spacer_3 .webp
komnata_azraela.webp dk.webp
Wyprawa dostępna od poziomu: 100
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagana przepustka: Zasuszona_Głowa.png
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: zaczarowany_popiol.webp posepna_maska.webp
spacer_3.webp
komnata_smoka.webp beran.webp
Wyprawa dostępna od poziomu: 140
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagana przepustka: przepustka_beran.webp
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: smoczy_Szpon.webp smocza_luska.webp
spacer_3.webp
demoniczne_podziemia.png demoniczne_podziemia.webp
Wyprawa dostępna od poziomu: 180
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Wymagana przepustka: Wymagana przepustka: przepustka_smok.webp
Kluczowe ulepszacze do zdobycia: demoniczna_moneta.webp skarb_smoka.webp
spacer_4.webp
ekwipunek_pvp.webp

Jeśli chodzi o aspekt wizualny setów na Senthii, postawiliśmy w większości nacisk na klasyczny wygląd.
Naszym zdaniem, to właśnie on idealnie wpisuje się w klimat tej gry.

set_czarnej_stali.webp
Dostępny od poziomu: 54-70
set54.webp
spacer_3.webp
szmaragodwy_set.webp
Dostępny od poziomu: 100
set100.webp
spacer_3.webp
set_hwang.webp
Dostępny od poziomu: 140
set140.webp
spacer_3.webp
set_rubinowego_smoka.webp
Dostępny od poziomu: 180
set180.webp
spacer_3.webp
set_zodiaku.webp
Dostępny od poziomu: 200
set200.webp
spacer_3.webp
set_smoka_mroku.webp
Dostępny od poziomu: 240
set240.webp
spacer_3.webp
bizuteria_pvp.webp

Poniżej przedstawiamy cykl ulepszania ekwipunku do PVP.
Przedmioty bazowe zakupić można bezpośrednio u Handlarzy w Mieście Pierwszym.

eq_pvp.webp
PRZETOPY.webp
PRZETOPY_PVP.webp

Przetopy do ekiwpunku PVP będzie można bezpośrednio zakupić w Sklepie Osiągnięć w Pierwszym Mieście.

spacer_4.webp
ekwipunek_exp.webp

Liczba bonusów do walki z potworami typu Silny przeciwko.. na serwerze została znacząco zoptymalizowana, aby gracz nie musiał się martwić o ciągłą zmianę bonusów w ekwipunku na rzecz nowej mapy.
Pozostawiliśmy jedynie bonus Silny przeciwko Diabłom, który jako jedyny będzie obowiązywał na serwerze.

set_koszmaru_belka.webp
Dostępny od poziomu: 100
s_koszmar.webp
spacer_3.webp
bizuteria_exp.webp

Poniżej przedstawiamy Wam ekwipunek do EXPa oraz jego sposób zdobycia.
Przedmioty zdobyć można ze Szkatułka_Wodza_Orków.webp Szkat. Niebieskiej Śmierci.
Jest to boss, którego mamy możliwość przyzwać, zabijając Umarłego Rozpruwacza na Wieży Demonów.
Broń do walki z Potworami natomiast ulepsza się z broni na 75 poziom, której zdobycie opiera się
na otwieraniu Szkatułka_Wodza_Orków.webp Szkatułek Umarłego Rozpruwacza, lub ich wymianie u Kapitana znajdującego się w Pierwszym Mieście.

eq_exp.webp
PRZETOPY.webp
przetop_exp.webp
Przetop do ekiwpunku EXP będzie można bezpośrednio zakupić w Sklepie Osiągnięć w Pierwszym Mieście.

spacer_4.webp
pasy.webp

Dodatkowym przedmiotem, który możemy “ubrać” na naszą postać jest Pas.
Na serwerze wyróżniamy dwa typy pasów, EXP oraz PVP, każdy z nich posiada 3 stopnie ulepszeń.
Wytworzyć je możemy u Seon-Pyeong'a który znajduje się w Pierwszym Mieście.
Bonusy Pasów na maksymalnym stopniu ich ulepszenia prezentują się następująco:

pasy.webp

Ulepszamy je standardowo Magiczny_Kamień.png Magicznym Metalem, jednak do tego będą potrzebne Wam dodatkowe ulepszacze.

spacer_2.webp
sygnety.webp

Sygnety tak samo jak i pasy możemy wytworzyć u Seon-Pyeong'a.
Sygnety to kolejny przedmiot, który możemy “ubrać” na naszą postać.
Na serwerze wyróżniamy dwa typy sygnetów, EXP oraz PVP, każdy z nich posiada 7 stopni ulepszeń.

Bonusy Sygnetów na maksymalnym stopniu ich ulepszenia prezentują się następująco:

sygnety.webp

Ulepszamy je standardowo Magiczny_Kamień.png Magicznym Metalem, jednak do tego będą potrzebne Wam dodatkowe ulepszacze.

spacer_4.webp
kamienie_duszy.webp

Na serwerze podstawowe Kamienie Duszy pozyskać można od Handlarki Różności, do ich ulepszania użyjemy Magiczny_Kamień.png Magicznego Metalu. Ostatnim stopniem ulepszenia, jest stopień Legendarny, który wytwarzamy u Seon-Pyoung'a w Pierwszym Mieście, u niego również możemy uzyskać więcej informacji na temat wymaganych do tego przedmiotów.
spacer_1.webp
podstawowe_kamienie.webp
tabela_kd.webp
spacer_2.webp
specjalne_kamienie.webp

Skrzynię specjalnych kamieni można zakupić również u Seon'a, do ich ulepszania użyjemy Magiczny_Kamień.png Magicznego Metalu.
Poniżej prezentujemy Wam bonusy Specjalnych Kamieni Duszy, na ich maksymalnym stopniu ulepszenia.
kd_specjalne.webp
spacer_3.webp
umiejetnosci_pasywne.webp

Na serwerze nie zabraknie także systemu skilli pasywnych!
Ich podgląd znajdziemy w oknie umiejętności postaci.
tabela_pasywki_postaci_poprawiona.webp
Umiejętności pasywne możecie rozwinąć poprzez użycie odpowiednich przedmiotów:
Z metinów na mapach 75+ mamy szansę na zdobycie karty.gif Kart Smoka
Pozwalą on Wam na rozwinięcie umiejętności do poziomu M1, oraz są wymagany do wytworzenia ksiegi.gif Ksiąg Smoka
Księgi natomiast pozwolą Wam na rozwinięcie umiejętności do poziomu G1, oraz jest wymagany do wytworzenia kamole.gif Kamienie Smoka

Kamienie Smoka pozwalają na rozwinięcie bezpośrednie rozwinięcie umiejętności do poziomu P.

spacer_3.webp
polimorfia.webp

Polimorfia jest systemem, który jest w tej grze od zawsze Kula_Polimorfii.webp
W związku z tym nie mogło okazać się inaczej i tym razem, zdecydowaliśmy się natomiast
na delikatną przebudowę tego systemu pod kątem zakupu marmurów, oraz bonusów, które może posiadać nasz marmur.
Warto wspomnieć o tym, że czas trwania każdego marmuru wynosi 30min.
Do zakupu określonej przez nas ilości marmurów, użyjemy specjalnego marmur.webp Okna Marmurów.

panel_marmury.webp
Funkcje jakie możemy wyróżnić w tym oknie to między innymi:

point.png Podgląd marmuru
point.png Możliwość zmiany wyglądu naszego marmuru
point.png Możliwość wyboru bonusów dla naszych marmurów
point.png Możliwość podania dokładnej ilości zakupywanych marmurów
spacer_3.webp
wydarzenia.webp

Na Senthii nie musicie martwić się o monotonię, znadziecie tu całą masę wydarzeń, które zapewnią Wam swego rodzaju odskocznię od standardowej rozgrywki.
bonusy_ranga.webp
Dodatkowo pozwolą one Waszym postaciom na wzbogacenie się o wartościowe przedmioty.
Poza gwarantowanymi eventami okolicznościowymi oraz jubileuszowymi przygotowaliśmy dla Was specjalne eventy, o których terminie będziecie mogli się dowiedzieć ze specjalnego kalendarza eventów.

kalendarz_v2.webp
spacer_4.webp
ranga_postaci.webp
ranga_maxbonus.webp
Na serwerze możemy wyróżnić aż 9 różnych rang, które może posiadać nasza postać.
Punkty rangi można zdobywamy poprzez pokonywanie potworów, bossów oraz metinów w postaci punktów co zostało znacznie spłycone, ponieważ lwią częścią jej zdobywania są Fasolki, które w znacznym stopniu rozwiną handel rangą.

Poniżej prezentujemy Wam dostępne na serwerze fasolki oraz ich punkty rangi:

tabela_fasolki.webp
spacer_3.webp
item_shop.webp

Postanowiliśmy, że wszystkie przedmioty kostiumowe będą na stałe, jeśli chodzi natomiast o dodania bonusów, czas ich trwania wynosi 30 dni.
W związku z tym, po upływie 30 dni od włożenia bonusów do np. kostiumu, Wasz przedmiot nie zniknie, wyczyszczą się w nim jedynie wcześniej dodane bonusy.
dodania_do_isa.webp

Istnieje natomiast możliwość przedłużenia czasu trwania bonusów w tych przedmiotach za pomocą specjalnych przedłużeń, które w różny sposób można zdobyć na serwerze

Wyróżniamy 2 typy dodań bonusów do ItemShopu:

Dodania Bonusów Premium, które możemy zakupić bezpośrednio w ItemShopie.
Dodania Bonusów Podstawowe, zakupić je możemy w sklepie Sklepie Osiągnięć, który znajdziemy w Pierwszym Mieście.

Dodatkowo, istnieje możliwość wzmocnienia bonusów w naszych przedmiotach, za pomocą specjalnych Boosterów Bonusów o których nieco szerzej będziecie mogli przeczytać poniżej..

Warto również wspomnieć, że wszystkie nasze czynności wykonywane w ItemShopie, będą dokumentowane w specjalnym oknie logów.

logi_item_shopu.webp
logi_IS.webp
spacer_4.webp
misje.webp

Wyobraźcie sobie, że walczycie dzielnie z przeciwnikami na spocie, Twoim oczom ukazuje się powiadomienie, że misja za którą masz otrzymać bonusy została ukończona, lub pojawiła się możliwość oddania kolejnego przedmiotu do badań, a jak wiadomo w Metinie
spotów się tak po prostu nie odpuszcza..
Przydałby się taki panel, który pozwoli na zarządzanie misjami całkowicie zdalnie, prawda?
Też tak myślimy..

Dlatego zdecydowaliśmy się dodać do gry Panel Misji, dzięki któremu o wyżej wymienionych problemach możecie zapomnieć.

panel_misji.webp

Panel ten jest wyposażony w:

point.png Pełny podgląd nagród za misję
point.png Podgląd potwora, którego dotyczy aktualna misja
point.png Pasek postępu działający w czasie rzeczywistym
point.png Podgląd wszystkich misji oraz nagród u danego NPC
point.png Możliwość szeroko pojętego zdalnego zarządzania misjami
point.png Pełną listę kategorii z wizerunkiem NPC, u których dane misje powinny się znajdować

Mamy wielką nadzieję, że powyższy Panel przypadnie Wam do gustu.
Poniżej natomiast przedstawiamy Wam misje, jakich będziecie mieli możliwość się podjąć wkraczając w świat Senthii.

spacer_2.webp
biolog.webp
tabela_biolog.webp
spacer_3.webp
kolekcjoner.webp
tabela_kolekcjoner.webp
spacer_3.webp
polowanie.webp
tabela_polowanie.webp
spacer_3.webp
polowanie_metiny.webp
tabela_metinologia.webp
spacer_3.webp
polowanie_bossy.webp
tabela_bossologia.webp
spacer_3.webp
legendarne_bossy.webp

Legendarne Bossy to kolejny krok w stronę zwiększenia chęci rywalizacji na serwerze, bowiem możecie mieć pewność, że poniżej zaprezentowanych Bossów, nie pokonacie w pojedynkę. A dajcie nam wiarę, nagrody zainteresują niejedną gildię.
Możliwość teleportacji do Legendarnych Bossów znajduje się w Panelu Teleportacji, dostępnym pod klawiszem f7.webp

Godziny respów Legendarnych Bossów są regularne, spodziewać się ich można w godzinach:

time.png 12:00, 18:00, 20:00 time.png
spacer_2.webp
leg_lesny_golem.webp
leg_golem.webp
Dostępny od poziomu: 150-199
Działający bonus: Silny przeciwko Legendom
spacer_2.webp
leg_ognisty_rycerz_belka.webp
leg_ognisty_rycerz.webp
Dostępny od poziomu: 180-219
Działający bonus: Silny przeciwko Legendom
spacer_2.webp
leg_atlantis.webp
leg_atlantis_ss.webp
Dostępny od poziomu: 200+
Działający bonus: Silny przeciwko Legendom
spacer_2.webp
leg_mroczny_golem.webp
leg_mroczny_golem_ss.webp
Dostępny od poziomu: 220+
Działający bonus: Silny przeciwko Legendom
spacer_2.webp
leg_lesny_golem.webp
leg_golem.webp
Dostępny od poziomu: 250+
Działający bonus: Silny przeciwko Legendom
spacer_4.webp boostery_bonusoww.webp
boostery1.webp Choć cennych nagród za zabicie Legendarnych Bossów jest całe mnóstwo, to głównym przedmiotem, dla którego
warto uczęszczać na respy tych bossów, są przedmioty wymagane do wytworzenia specjalnych Boosterów Bonusów ItemShopu.

40010.webp 40011.webp 1112.webp 1233.webp 5555.webp 111111.webp 400101.webp 400110.webp ss.webp

Po dodaniu takiego wzmocnienia do przedmiotu ItemShop, wartości dotychczas włożonych bonusów automatycznie wzrastają o +30%.

spacer_4.webp
ranking.webp

Aby wyłonić najlepszych graczy na danej płaszczyźnie dodany w pełni automatyczny Ranking Tygodniowy.

ranking.webp spacer_1.webp
Ranking tygodniowy resetuje się w każdą niedzielę o godzinie time.png 23:59, w tym samym czasie przyznawane są nagrody.
Ranking wyłania najlepsze wyniki w kategoriach:

point.png Zabite Potwory
point.png Zabite Bossy
point.png Zniszczone Metiny
point.png Pokonani Władcy
point.png Pokonani Gracze
point.png Ukończone Wieże Demonów
point.png Ukończone Baronówna Pająków
point.png Ukończone Katakumby
point.png Ukończone Komnaty Smoka
point.png Ukończone Demoniczne Podziemia

Najlepsi gracze zostaną wynagrodzeni Skrzynią Nagród, której zawartość jest uwarunkowana miejscem na podium.
Dodatkowo taka osoba może liczyć również na specjalne tymczasowe bonusy, które będą zależne od kategorii oraz miejsca na podium.

spacer_3.webp
sklepy_offline.webp

Nie mogło rzecz jasna zabraknąć Sklepów Offline, ten jakże ułatwiający życie system dostępny jest również na Senthii.
Aby otworzyć panel naszego sklepu, należy użyć przycisku sklep_offline.webp znajdującego się w Panelu Bocznym ekwipunku.
Dodatkowo na serwerze dostępna jest Szpula_Kaszmiru.webp Szpula Kaszmiru, dzięki której nasz sklep dostaje unikalnego wyglądu, co może wpływać
na większe zainteresowanie naszym sklepem wśród potencjalnych klientów.

shop_offline.webp
spacer_1.webp
Poza standardowym otwieraniem i zamykaniem sklepu, panel oferuje dodatkowo:

point.png wypłacanie pieniędzy
point.png dodawania/usuwanie przedmiotów
point.png magazyn na przedmioty które się nie sprzedały
point.png wyszukiwarkę przedmiotów, dostępną również pod klawiszem
point.png historię sprzedaży/zakupu przedmiotów

logi_sklepu.webp

Warto wspomnieć o tym, że model Sklepu Offline został przez nas znacząco zoptymalizowany, co wiąże się oczywiście z większą płynnością gry, podczas przeglądania rynku w poszukiwaniu przedmiotów.

spacer_4.webp
wyszukiwarka.webp

Ponadto dodana została zaawansowana wyszukiwarka przedmiotów, która pozwoli Wam na szybkie i wygodne zlokalizowanie interesujących Was przedmiotów na sklepie.

wyszukiwarka.webp
spacer_3.webp
efekt_dropu.webp
efekt_dropu.gif

W celu wyróżnienia wartościowych przedmiotów, dodany został efekt dropu, który natychmiastowo rzuca się w oczy.
Efekt koloru niebieskiego oznacza drop Artefaktu.
Efekt koloru zielonego oznacza drop cennych ulepszaczy.

spacer_3.webp
wyglad_obrazen.webp

Zmianom uległ wygląd zadawanych oraz otrzymywanych obrażeń, wyświetlane liczby zostały od siebie odseparowane za pomocą kropek.
Ma to za zadanie łatwiejsze zidentyfikowanie DMG.
Dodatkowo od teraz kolor zadawanego obrażenia definiuje to w jaki sposób zadaliśmy owe obrażenie.
kolory_hitow_poprawka11.webp
spacer_3.webp
systemy.webp

Staraliśmy się, aby wszystkie systemy dostępne na serwerze mogły z powodzeniem wpisać się w aktualne czasy, natomiast przy tym sprawiliśmy, aby nie były one przesadnie skomplikowane, co naszym zdaniem wpływa niekorzystnie na całokształt rozgrywki.

system_konny.webp

Na Senthii system konny działa w następujący sposób - Na start otrzymujemy konia na kon.webp 1 Poziomie z którego już możemy atakować.
Poziomy konia można awansować za pomocą Medal_Konny.png Medali Konnych, które zdobyć możecie zdobyć z wszystkich dungeonów znajdujących się na serwerze.
spacer_2.webp

30 poziom Jeździectwa, to maksymalny poziom jaki możemy uzyskać, a jego bonusy prezentują się następująco:
bonusy_kon.webp
spacer_4.webp
system_zwierzaka.webp

Na start gry każdy gracz otrzymuje swojego zwierzaka, z którego rozwoju atrybuty będą na stałe przypisane do postaci.
Maksymalny poziom zwierzaka to 200.
Dostęp do Panelu Zwierzaka znajduje się pod przyciskiem pet.webp
okno_zwierzakow.webp

Aby móc levelować naszego towarzysza, powinniśmy karmić go specjalnymi odżywkami, na serwerze wyróżniamy ich 4 rodzaje.

tabela_karma.webp

Istnieje również ich zamiennik w postaci odzywka_premium.webp Odżywki Premium, której używać można niezależnie od poziomu naszego Zwierzaka.
Wraz z progresem poziomowym, otrzymujemy punkty, które możemy przeznaczyć na rozwijanie umiejętności pasywnych zwierzaka.
Po dodaniu 20 punktów w konkretną umiejętność, awansuje ona na poziom M1.

spacer_2.webp
Pula bonusów z maksymalnie rozwiniętych umiejętności pasywnych zwierzaka:
tabela_pasywki_pet.webp
spacer_3.webp
battle_pass.webp

Przepustka Bojowa w formie standardowej jest dostępna dla każdego gracza za darmo.
Istnieje natomiast możliwość rozszerzenia naszej Przepustki do formy Premium, daje ona wtedy możliwość odbierania nagród zarówno z pola standardowego, jak i premium, które oferuje nagrody w postaci ulepszaczy, przywołań, unikalnych setów oraz pokaźnych ilości SM.

Przepustka będzia miała charakter sezonowy, a nagrody pierwszego sezonu będziecie mieli możliowść już na starcie serwera.
battlepass.gif

Wbijanie punktów do Battle-Pass'a opiera się na wykonywaniu zadań, których odkrycie pozostawiamy Wam już w samej grze.

spacer_4.webp
gildia.webp

Dodane zostały umiejętności pasywne gildii, które rozwijać może wyłącznie lider.
Bonusy z gildii przyznawane są każdemu z jej członków.
Do ulepszania umiejętności potrzebne są 50527.png Eliksir Gildii, które wytworzyć możemy przy użyciu następujących surowców:

Pień.webp Pień
Dykta.webp Dykta
Kamień_Węgielny.webp Kamień Węgielny

Przedmioty te możemy zdobyć bezpośrednio ze wszystkich bossów, metinów oraz władców dostępnych na serwerze.

pasywka_gildia_1.png pasywka_gildia_2.png pasywka_gildia_3.png pasywka_gildia_4.png pasywka_gildia_5.png

Każda umiejętność pasywna posiada 5 stopni ulepszeń, przy czym umiejętność odpowiadająca bonusowi Silny przeciwko Potworom jest rozwijana równocześnie z poziomem naszej gildii.

Bonusy za nie prezentują się następująco:
bonusy_gildia.webp
spacer_4.webp
artefakty.webp

Wszystkie artefakty są na stałe, a po dodaniu ich do okna artefaktów, nie ma możliwości późniejszego ich wyciągnięcia.
Aby otworzyć okno Legendarnych Artefaktów, należy użyć przycisku artefakty.webp znajdującego się w Panelu Bocznym.

artefakty.webp

Każdy z Artefaktów będzie wzmacniał Waszą postać pod kątem różnych bonusów.
Sposób ich pozyskania będzie dosyć zróżnicowany, jednak to pozostawiamy Wam do odkrycia już w samej grze.

tabela_artefakty.webp
spacer_3.webp
system_run.webp

System run na serwerze, poza ich wyglądem wizualnym nie ma zbyt dużo wspólnego z typowym systemem run, którego wielu z Was może kojarzyć.
Zastąpiony on został zupełnie nieskomplikowanym systemem, który opiera się głównie na wytwarzaniu u Alchemika w Pierwszym Mieście.

alchemia_intro.webp
Po przekazaniu odpowiednich przedmiotów oraz Odłamków Run alchemikowi, możemy odebrać od niego 1 z 5 run, do wyboru.

33433.png 33432.png 33431.png 33434.png 33435.png

Odłamki Run możemy zdobyć z Bossów oraz Metinów.
Stopnie run możemy zwiększać u Alchemika za pomocą run mniejszego stopnia oraz innych przedmiotów.
Czas trwania wszystkich run wynosi 7 dni, po upływie tego czasu nasza runa nie znika, a zostaje wyłączona z możliwości jej użycia.
Można je natomiast przedłużać za pomocą specjalnych 31240.png Zaklęć Run, które również zdobędziemy od Alchemika.

Bonusy na ich maksymalnym poziomie prezentują się następująco:

runy.webp
spacer_4.webp
wikipedia.webp

Na serwerze dostępna jest Wikipedia, która umożliwia sprawdzenie pochodzenia przedmiotu, oraz to jak można go zdobyć.
Wikipedia wyposażona została w dodatkowy podgląd modelu potwora, w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji.
panel_wikipedii.webp
Szukany przedmiot jesteśmy w stanie wybrać na 2 sposoby, przeciągając już posiadany przedmiot na odpowiednie pole w oknie,
oraz używając wyszukiwarki.
Po zatwierdzeniu, dostaniemy możliwość wybrania, z której kategorii ma zostać wyświetlona opcja pozyskania danego przedmiotu.

Dodatkowo w Panelu Bocznym możemy znaleźć specjalne okno, które dostępne jest pod przyciskiem podglad_dropu_bttn1.webp
Pozwoli ono na bezpośrednie sprawdzenie zawartości każdej skrzyni na serwerze.

spacer_3.webp
zapis_pozycji.webp
Dodany został nieco bardziej zaawansowany panel zapis.webp Zapisu Pozycji, jest on wyposażony w:

point.png Możliwość tworzenia zakładek
point.png Podgląd dokładnego miejsca zapisania pozycji na mapie
zapis_lokacji.webp
spacer_3.webp
naglowek_dlugi1.webp

Do opcji gry dodany został specjalny suwak, który umożliwia graczowi zmianę perspektywy widzianego obrazu.

perspektywa.gif
spacer_4.webp
uwolnienie_postaci.webp

Dodano możliwość automatycznego wydostania się postaci ze “ściany”, gdy w niefortunny sposób się tam znajdzie.
Wystarczy zmierzać naszą postacią ku najoptymalniejszej drodze wydostania się.

antykolizja.gif
spacer_3.webp
powrot_bossa.webp

A skoro już jesteśmy przy uwalnianiu, warto wspomnieć o tym, że serwer wyposażony został w specjalny system wykrywania “ścian” przez bossy.
Od teraz, za każdym razem gdy potwór będzie prowadzony przez nieuczciwego gracza “do ściany”, zostanie on automatycznie zawrócony w jego poprzednie położenie.
spacer_2.webp
powrot_bossa11acer_2.gif
spacer_4.webp
informacje_o_potworze1.webp
ramka_potwora.webp
Tabela potwora na Senthii wyposażona została w następujące funkcje:

point.png Podgląd dropu
point.png Pozostałe HP potwora, wyrażone w procentach
point.png Działający bonus
spacer_4.webp
statystyki_postaci.webp
statystyki.webp
Używając przycisku staty_postaci.webp jesteśmy w stanie w każdym momencie gry sprawdzić, jak aktualnie wyglądają postępy naszej postaci pod kątem:

point.png Pokonane potwory
point.png Zniszczone metiny
point.png Pokonane bossy
point.png Pokonani gracze
point.png Ukończone wyprawy
point.png Wygrane pojedynki

Poza standardowymi statystykami naszej postaci, dodaliśmy możliwość podliczania statystyk tymczasowych.
Oznacza to, że będą one liczone aż do momentu ich wyzerowania przez nas samych.

spacer_3.webp
wiadomoscli_offline.webp

Znalazłeś na sklepie przedmiot, który Cię zainteresował, chcesz podjąć się negocjacji ceny ze sprzedającym, ale ten jest aktualnie offline?
To już nie problem, ponieważ dodane zostały wiadomości offline.
Gracz do którego wysyłane są wiadomości, będzie mógł je wyświetlić od razu po zalogowaniu się do gry.

czat_offline.webp
spacer_3.webp
instant_otwieranie_szkat.webp

Mamy świadomość, że proces otwierania dużej ilości szkatułek może być monotonny.
W związku z tym dodany został mechanizm, który pozwala na natychmiastowe otwieranie dużej ilości skrzyń na raz.

stackowany_drop1.gif
spacer_2.webp
podsumowanie_dropu.webp
Dodatkowo po otwarciu szkatułek wyświetlana zostaje na czacie lista posortowanych pod kątem ilości przedmiotów, która ma za zadanie spełniać funkcję swego rodzaju podsumowania dropu.

listowanie_dropu.webp
spacer_4.webp
wyglad_itemshop.webp
sety_kostiumowe.webp
set1.webp
set2.webp
set3.webp
set4.webp
set5.webp
set6.webp
set7.webp
set8.webp
set9.webp
spacer_2.webp
fryzury.webp
fryz3.webp
fryz4.webp
fryz6.webp
fryz2.webp
fryz5.webp
fryz.webp
spacer_2.webp
zwierzaki.webp
pety1.webp
pety2.webp
spacer_2.webp
wierzchowce.webp
mounty_poprawione1.webp
mounty21.webp
spacer_2.webp
emblematy.webp
emblematy_ss.webp
spacer_2.webp
pozostale_udogodnienia.webp

point.png Możliwość zmiany perspektywy point.png
point.png Zmiana channeli umieszczone na minimapie point.png
point.png Natychmiastowa zmiana mobów na psy point.png
point.png Informacja o otruciu moba/bossa/metina na jego pasku zdrowia point.png
point.png Przyciski do szybkiej zmiany kanału point.png
point.png Panel Boczny z 18 przyciskami point.png
point.png Podgląd ItemShopu point.png
point.png Możliwość otwarcia 25/50/100 przedmiotów za pomocą autoclickera point.png
point.png Zapisywanie pozycji wraz z jej podglądem na mapie point.png
point.png Podgląd zawartości skrzynek point.png
point.png Lista bezpośredniej teleportacji do Bossa/Metina point.png
point.png Przycisk w górnej belce ekwipunku, służący do automatycznego stackowania przedmiotów point.png
point.png Możliwość samodzielnego ustawienia dnia lub nocy point.png
point.png Lista z wszystkimi bonusami postaci point.png
point.png Panel szybkiego przekierowania do Facebooka oraz Discorda point.png
point.png Szybkie usuwanie Polimorfii pod przyciskiem p.webp point.png
point.png Kalendarz eventów, pod przyciskiem przy minimapie point.png
point.png Możliwość włączania i wyłączania widoczności ItemShopu point.png
point.png Możliwość wyłączenia zamykania się okna ulepszania point.png
point.png Licznik FPS pod minimapą point.png
point.png Możliwość masowego rozdawania punktów w statystyki point.png
point.png Szept Offline point.png
point.png Możliwośc zablokowania expa point.png
point.png Informacja o nagrodzie za misję w momencie odbierania questa point.png
point.png W pełni odbugowany DMG na marmurze point.png
point.png Punkty Osiągnieć które możemy wymieniać na nagrody point.png
point.png Transmutacja Przedmiotów u Seon-Pyeaong'a point.png
point.png Informacja na czacie o respie Legend point.png
point.png Umiejętności są od razu na poziomie P point.png
point.png Przenikanie przez moby/metiny/bossy point.png
point.png Odświeżone okno questów point.png
point.png Widoczność HP przeciwnika podczas pojedynku point.png
point.png Informacja w opisie o przedmiocie unikatowym point.png
point.png Informacja o każdym Pakiecie VIP w grze point.png
point.png Charakterystyczny emblemat nad głową każdego bossa point.png
point.png Możliwość dzielenia przedmiotów na paczki point.png
point.png Możliwość zapisywania loginu, hasła oraz PINu do konta, oraz późniejsze logowanie jednym kliknięciem point.png
spacer_4.webp
podsumowanie.webp

Tym sposobem dotarliśmy do końca prezentacji serwera Senthia.
Pragniemy Wam serdecznie podziękować za zapoznanie się z tym co dla Was przygotowaliśmy.
Tym samym podkreślamy, że powyższa prezentacja nie stanowi wszystkiego co będziecie mogli spotkać na serwerze.
Zdecydowaliśmy się pozostawić mnóstwo urozmaiceń do odkrycia już w samej grze.
Zdecydowaliśmy również na pozostawienie wielu pomysłów, jako asów w rękawie, którymi zamierzamy Was regularnie zaskakiwać.
Widzimy się na serwerze!

Zapraszamy Was również na nasze Social Media. Spotkacie się na nich z informacjami dotyczącymi serwera, konkursami, przeciekami oraz ankietami - przyciski do nich przekierowujące znajdziecie poniżej.

dc.png fb.png hm.png
spacer_2.webp